انتخابات 25 بهمن 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

لیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات خبرگان تهران +اسامی

لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران اعلام شد.
غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص نحوه ارایه لیست مشترک با جامعه مدرسین برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نشست هماهنگی که با هم داشتند پیشنهادات خود را برای ترکیب لیست خبرگان دوره ششم با هم مبادله کردند. در اکثر موارد ما با هم اشتراک نظر داشتیم البته پیشنهاداتی که ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز مطرح نمودیم بر اساس شاخص هایی بود که آنها را لحاظ کردیم. ما تمام همت مان این بوده که به لیست واحد برسیم.
بنابر گزارش ایسنا، وی افزود: در شاخص هایی چون داشتن شم سیاسی، فقیه بودن ، برخورداری از عدالت، مدیر و مدبر بودن و ترجیحات دیگری که مورد نظر ما بود مثلا مردمی بودن و سایر امتیازات دیگر که با جامعه مدرسین آنها را بررسی کردیم توانستیم در استان‌ها در اکثر مواردنامزدهای مشترک ارایه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در خصوص تهران نیز گفتگوهای ما با هیات رییسه محترم جامعه مدرسین انجام شد و الحمدلله در اکثر موارد اشتراک داشتیم اما در مواردی جامعه روحانیت با آشنایی نسبت به فضای سیاسی و اجتماعی تهران و با لحاظ سوابق نامزدها، افرادی را به صورت اختصاصی معرفی کرد.
بر این اساس شخصیت‌های زیر جهت خبرگان تهران از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی شد:
۱_محمد علی موحدی کرمانی
۲_ علیرضا اعرافی
۳_محسن اسماعیلی
۴_مصطفی پورمحمدی
۵_سید محمد علی موسوی جزائری
۶_حمید حوالی شهریاری
۷_قربانعلی دری نجف آبادی
۸_علی رازینی
۹_حسینعلی سعدی
۱۰_هادی صادقی
۱۱_ غلامعلی صفایی
۱۲_محسن قمی
۱۳_محمود محمدی عراقی
۱۴_ غلامرضا مصباحی مقدم
۱۵_علی مومن پور
۱۶_غلامعلی نعیم آبادی
به زودی لیست جامعه روحانیت مبارز در کشور نیز اعلام خواهد شد.

نویسنده
M
مطالب مرتبط
نظرات