بین الملل 23 بهمن 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل برای جهانیان تبیین شود

حجت‌الاسلام “مصطفی پورمحمدی” روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در یزد افزود: اگر توطئه‌ها و جنایات غاصبان صهیونیستی برای عالمیان بازگو شود نقش مهمی در شکست اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و غده سرطانی اسرائیل غاصب دارد.
وی با بیان اینکه اگر جنایات اسرائیل کودکش و غاصب برای مردم دنیا بازگو شود قطعا آنها در تسلط تفکر یهودیان قرار نمی‌گیرند تاکید کرد: بر همه نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی است که در این موضوع مهم با بصیرت، رسالت دینی و انقلابی خود را جدی انجام دهند.
وزیر سابق دادگستری به سابقه تشکیل این رژیم غاصب اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس مدارک از سال ۱۸۸۲ مهاجرت یهودیان از مناطق مختلف دنیا به فلسطین و قدس شریف صورت گرفت و باید بیش از قبل جوانان و نوجوانان، تاریخ را به دقت مطالعه کنند.
پورمحمدی بیان کرد: موج مهاجرت یهودیان دنیا به فلسطین و بیت‌المقدس در چندین مرحله انجام می‌شود تا اینکه ۸۰ سال پیش جمعیت یهودیان در فلسطین حدود هشت تا ۹ درصد فلسطین بوده و حدود چهار درصد اراضی این کشور را در اختیار داشتند.
وی با اشاره به اینکه به فرموده قرآن کریم قوم یهود خود برتربین و پیامبرکش است و ملت‌ها را آواره می‌کنند و بدون در نظر گرفتن حق انسانیت کودک‌کشی می‌کنند به اهمیت تبیین این موضوع در جهان اسلام و سایر ملل مختلف اشاره کرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران به توطئه استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: مسلمانان جهان در مقابله با اسرائیل در حقیقت در حال جنگ با شاکله تمدن و تفکر معیوب و انحرافی هستند و این مهمترین دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بیدار ایران اسلامی است.
پورمحمدی در ادامه به اهمیت و ضرورت مردم سازی اقتصاد به عنوان یک ضرورت در کشور اشاره کرد و افزود: ما باید به اقتدار داخلی توجه ویژه داشته باشیم و مسئولان و دست‌اندرکاران نیز باید بیش از پیش نسبت به حل و فصل مشکلات مختلف مردم ایران تلاش کنند.
وی در ادامه به اهمیت تکیه به ظرفیت‌های داخل کشور پرداخت و بیان کرد: اقتدار داخلی بدون شک لازمه اقتدار خارجی است و ملت شجاع ایران اسلامی باید با تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه خود را به بصیرت تجهیز و بیش از پیش در برابر فتنه دشمنان دین و نظام اسلامی ایستادگی کنند.
وزیر سابق وزارت دادگستری توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت و تلاش برای حل مشکلات جامعه با همدلی و روحیه جهادی و انقلابی اشاره و ضمن قدردانی از همه اقداماتی که صورت می‌گیرد تداوم ان را بیش از گذشته خواستار شد.
پورمحمدی از حضور گسترده مردم ایران در مناسبت‌های مختلف و روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: باید ملت شجاع ایران همچنان با توسل به حضرت حق و توجه به ارزش‌های الهی در میدان دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی حضور فعال داشته باشند.

نویسنده
M
مطالب مرتبط
نظرات