اجرایی 01 اسفند 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید مصطفی پورمحمدی از غرفه “نورنیوز”

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تهران در گفت وگو با نور نیوز به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم مردم پای صندوق های رای بیایند و بهترین ها را انتخاب کنند.
وی در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران افزود: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دو حوزه مهمی است که در تعیین سیاستها و جهت گیریهای کشور نقش محوری دارند. 
پور محمدی اظهار امیدواری کرد که مردم به این مهم برسند تا با مشارکت پررنگ  از حقوق قانونی اشان برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند. وی در خصوص فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیداها گفت:  شورای نگهبان تعداد قابل توجهی از  کاندیدا ها راتایید کرده که جای  تشکر دارد.
به گفته این نامزد انتخاباتی ، مطبوعات نباید در آستانه برگزاری انتخابت ساکت بمانند چرا که الان این مطبوعات هستند که حرف اول  را در ایجاد شور انتخاباتی دارند. وی فعالیت گروه رسانه ای نورنیوز به 6 زبان را در جلب مخاطبین در اقصی نقاط جهان بسیار مهم و موثر عنوان کرد و گفت: نورنیوز با توجه به مرجعیتی که در داخل و خارج کسب نموده در سطح بین المللی می تواند تریبون بسیار مناسبی برای معرفی واقعیتهای جمهوری اسلامی در ابعاد سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی باشد. وی ادامه داد: اگر این رسالت انجام شود بسیار ارزنده است و جای تشکر دارد

نویسنده
M
مطالب مرتبط
نظرات