سجادی پناه 27 آبان 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مجید سجادی پناه

مملکت مال حزب اللهی هاست اما افسوس که غیر حزب اللهی ها آن را اداره کردند

سجادی پناه: مملکت مال حزب اللهی هاست ، اما افسوس که غیر حزب اللهی ها آن را اداره کردند وگرنه تمام قشرهای این مردم اعم از مسلمان و...

گروه بین الملل: مملکت مال حزب اللهی هاست ، اما افسوس که غیر حزب اللهی ها آن را اداره کردند وگرنه تمام قشرهای این مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان می توانستند از مواهب آن در حد اعلا بهره مند شوند.
به گزارش بولتن نیوز، مجید سجادی پناه، در شبکه های اجتماعی نوشت: کسانی بیشتر به آن خانمی که گفت “مملکت مال حزب اللهی هاست” معترض شدند. که سالها اداره امور این کشور را برعهده داشتند. اگر شما خودتان را حزب اللهی جا نمی زدید مطمئن باشید مسولیت آب دادن چمن های یک فضای سبز را هم به شما در این مملکت نمی دادند.
حالا با برائت از این جمله معروف تحت هر عنوانی اعم از خالص سازی ، مملکت مال همه است و ….. بن مایه های اعتقادی شما مسولین گذشته را بیش از پیش برای مردم شریف ایران آشکار می سازد.
تاریخ ۴۴ ساله انقلاب بخوبی می تواند شهادت بدهد که زمام امور در این مملکت، بیشتر در دست شما اصلاح طلبان بوده است یا حزب اللهی ها؟!
بنابراین جمله کامل آن خانم می توانست به این صورت باشد که:
مملکت مال حزب اللهی هاست ، اما افسوس که غیر حزب اللهی ها آن را اداره کردند وگرنه تمام قشرهای این مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان می توانستند از مواهب آن در حد اعلا بهره مند شوند. به تاریخ گذشته هند زمانی که شیعیان حکومت آن را در دست داشتند رجوع کنید انوقت خواهید دید که دیندار و بی دین همه و همه ، از ثمرات آن حکومتی که صد ها سال به طول انجامید چگونه برخوردار شده بودند.

نویسنده
MAJID SAJADI
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *