سجادی پناه 07 بهمن 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سجادی پناه نوشت :

چگونه می توان نسل جدید را به آینده امیدوار نگهداشت؟

زمانی که می بیند:  یکی از وفاداران ترین افراد به امام، انقلاب و رهبری (پورمحمدی) که بدلیل اجرای حکم حضرت امام در دهه ۶۰ در بیرون ....

دکتر مجید سجادی پناه  عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : چگونه می توان نسل جدید را به آینده امیدوار نگهداشت زمانی که می بیند:  یکی از وفاداران ترین افراد به امام، انقلاب و رهبری (پورمحمدی) که بدلیل اجرای حکم حضرت امام در دهه ۶۰ در بیرون مرز های این کشور آن همه دشمنان قسم خورده دارد که به خون او تشنه اند، ولی در داخل هم، علی رغم تمام مسولیتهای اجرایی، قضایی و امنیتی که در سطوح بالا داشته است ( شاید تعداد افرادی که این سه حوزه را با هم در چنین سطحی تجربه کرده باشند به تعداد انگشتان یکدست هم در کشور نرسد) آن وقت صلاحیت او برای مجلس خبرگان مورد تایید قرار نمی گیرد!!!
بی بی سی، اینترنشال و سایر رسانه های منافقین و معاندین با چه خوشحالی این عدم صلاحیت پورمحمدی را پوشش خبری دادند!!!
به یاد دکتر شریعتی مرحوم افتادم که می گفت :
من وقتی در کشور مصر سخنرانی می کردم متهم می شدم به “شیعه غالی” و وقتی در ایران سخنرانی می کنم متهم می شوم به یک “سنی افراطی” و در اینجا بود که خدا را شکر کردم که مرا به راهی رانده است  که به حقیقت نزدیکر از راه کسانی است که عادت کردند هم از …. بخورند و هم از …..
بنابراین با دلی شکسته اینچنین دعا می کند که :
خدایا!
به علمای ما مسئولیت
و به دینداران ما دین
و به مسلمانان ما قرآن
و به شیعیان ما علی(ع)
و به نومیدان ما امید
و به فرقه های ما وحدت
و به حسودان ما شفا
و به خودبینان ما انصاف
و به فحاشان ما ادب
و به مجاهدان ما صبر
و به همه ملت ما همت، تصمیم و استعداد فداکاری
ببخش
آمین یا رب العالمین
اما با وجود تمام این بی مهری ها سخنرانی خردمندانه آیت الله پورمحمدی بعد از اطلاع از نتایج شورای نگهبان وبیان نحوه و چگونگی سازماندهی کاندیدای مجلس خبرگان برای انجام یک انتخابات پرشور بدون حضور خودش مهر تایید دیگری بود که بر پرونده وفاداری او به نظام کوبیده شد. که بجای خود خواندنی است.

نویسنده
MAJID SAJADI
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *