اقتصادی 25 فروردین 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
دکتر مجید سجادی پناه – استاد دانشگاه

وقتی قلم تحصیلکرده ای اسیر تفکرات دیگران می شود؟

 امروز حسب اتفاق متوجه متنی از سوی دکتر افشار سلیمانی – سفیر پیشین ایران درجمهوری آذربایجان شدم .این همه اطلاعات ایشان از داخل مجموعه سازمان میراث برای من بسیار قابل توجه و تعجب بود؟! به نظرم استخدام این شیوه کلمات و قرار دادن آنها در کنار هم در قالب یک متن، بی شک تصویر فرد معزول شده را در کنار ایشان به خوبی نمایان می کرد و چقدر ناصواب است اینگونه بد دفاع کردن.
قصد نداشتم که در خصوص قلم اجاره ای ایشان مطلبی بنویسم اما از آنجایی که در متن مشارالیه از استعفای اینجانب سخنی به میان آمده است لازم دانستم نکاتی را عرض کنم.
به نظرم آقای دکتر سلیمانی باتجارب چندین ساله خود با نظام اداری کشور بیگانه هستند . این قوانین دست و پاگیر نظام اداری بود که امکان ادامه خدمت با چنین مدیری را از من سلب کرد خانم دکتر احمدی پور مدیری پاکدست ، شجاع و توانمندی هستند که به حق می تواند الگوی سایر مدیران زن در کشور قرار بگیرند . شما نیک می دانید که ما در جمهوری اسلامی مدیرانی کم نداشتیم که انقلابی بودند ولی زمانی که منصبی را در اختیار گرفتند محافظه کار شدند. در طول زمان مدیریت تان با چه تعداد مدیرانی برخورد کردید که عکس این قاعده عمل کرده باشند؟
من هیچوقت خاطرات شیرین همکاری با چنین مدیر انقلابی که در مقابله با فساد هیچ حد و مرزی را نمی شناخت فراموش نمی کنم و این دوران کوتاه در سوابق 25 ساله ام به مانند ستاره ای درخشان می درخشد.ایکاش آقای دکتر سلیمانی قبل از قلم فرسایی خود و انتشارش در رسانه ها ، برای جویا شدن علت استعفا، با اینجانب تماس می گرفت.

نویسنده
MAJID SAJADI
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *