فارس 26 اسفند 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مزایده چراغ‌خاموش کارخانه آزمایش/ چوب حراج فردا بر سر آزمایش فرود می‌آید

دومین کلان‌مزایده کارخانجات استان در اقدامی عجولانه شنبه ۲۷ اسفند با قیمت پایه بیش از ۸۰۳ میلیارد تومان برگزار خواهد شد؛ اقدامی که از الان شکست آن قابل پیش بینی است.

مزایده چراغ‌خاموش کارخانه آزمایش/ چوب حراج فردا بر سر آزمایش فرود می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پس از گذشت یکسال و نیم از ماموریت ویژه استانداری فارس مبنی بر احیای کارخانه آزمایش با بی‌نتیجه بودن دهها جلسه که در شیراز و تهران برگزار گردید و پس از آنکه بی انگیزگی و عدم تمایل مالک کارخانه آزمایش به سرمایه‌گذاری بنیادی در این واحد‌ مستعد تولید و صنعت، کارخانه آزمایش در سکوت خبری روز شنبه ۲۷ اسفندماه با عاملیت بانک ملت به مزایده گذاشته می شود.

 به دلیل خالی بودن کارخانه از تجهیزات و ماشین آلات تولید که پیش از این توسط مالکان اصلی فروخته شده بود، آگهی مزایده تنها تحت عنوان اموال غیرمنقول آزمایش شانزدهم اسفند ماه در روزنامه های کثیرالانتشار محلی استان فارس به چاپ رسید.

در واقع هیچ گونه اموال منقولی برای این واحد سابق صنعتی‌ باقی نمانده و تنها عرصه و اعیان آزمایش باقی است که پس از گذشت مهلت قانونی، به حراج گذاشته می شود.

طبق اطلاعات انتشار یافته در سامانه کدال بورس کشور و آنچه در آگهی مزایده ذکر شده، حراج مجموع دارایی های در رهن بانک آزمایش شامل ساختمان، تأسیسات، چاه های آب و فضای سبز با برآورد قیمت پایه کارشناسی   803،493،755،000 تومان معادل هشتصد و سه میلیارد و چهارصد و نود و سه میلیون و هفتصد و پنجاه و پنج هزار تومان روز شنبه ساعت 9 تا 12 در محل اجرای ثبت اسناد مرودشت آغاز می شود و به بالاترین قیمت پیشنهادی به نفع بانک ملت فروخته خواهد شد.

نویسنده
MAJID SAJADI
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *