اخبار استان ها 26 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار مرکزی: محورهای استان هنوز کیفیت و کمیت مطلوبی ندارد

استاندار مرکزی گفت: محورهای استان به دلیل عقب افتادگی در سال‌های گذشته و کارهای به زمین مانده زیادی که داشته، هنوز کیفیت و کمیت مطلوبی ندارد تا بتوان سفر آرام و بی‌دغدغه‌ای را تصور کرد.

استاندار مرکزی: محورهای استان هنوز کیفیت و کمیت مطلوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه امروز در رزمایش نوروزی ترافیکی و انتظامی پلیس با بیان اینکه نوروز امسال مقارن با ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: این تقارن و نشاط ناشی از  بهار و سفرهای نوروزی با نشاط معنوی ماه رمضان عجین خواهد شد و  پیش بینی می‌شود وضعیت ترددها در محورهای مواصلاتی و مسافرت‌های مردم تحت تاثیر این همزمانی قرار بگیرد.

وی افزود: در روزهای اخیر جاده‌های کشور حجم زیادی از تردد خودرو را به خود اختصاص داده است.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: آن چیزی که مهم است هم افزایی دستگاه‌های مربوطه از جمله پلیس، شهرداری، راهداری، آتش‌نشانی، اورژانس و… است تا انرژی خود را روی هم بگذارند تا بتوانیم خدمت شایسته‌ای را به مردم ارائه دهیم.

مخلص‌الائمه ادامه داد: اما آن چیزی که بیش از هم‌افزایی مهم است و ارزش دارد و کیفیت کار را ارتقا می‌بخشد همدلی است، یعنی کار دیگری را کار خود بدانیم و صرف نظر از اینکه ماموریت سازمانی و ذاتی ما چیست، توجه داشته باشیم که می‌توانیم به سایر دستگاه‌های فعال در امر سفرهای نوروزی خدماتی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: این همدلی می‌تواند بیش از هم‌افزایی در ارتقای امنیت و آرامش نسافران و ارتقای کیفیت خدماتی که قرار است ارائه شود و شبانه‌روزی و با آمادگی صددرصدی است کمک کننده و موثر باشد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه نیاز است خانواده‌ها در سفرهای به استان که می‌تواند مقصد و یا محل عبور آنها باشد قوانین راهنمایی و رانندگی را در عبور و مرور رعایت کنند، گفت:  استان مرکزی به دلیل شاهراه های شمال به جنوب و غرب به شرق در ایام نوروز سومین استان پر تردد کشور محسوب می‌شود. 

نویسنده
MAJID SAJADI
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *